Безперервне навчання та розвиток дітей дошкільного віку в умовах кризи в Україні

На зображенні може бути: 6 людей, дитина та текст

«Освіта — найвеличніше з усіх земних благ, але тільки тоді, коли вона найвищої якості. Інакше вона абсолютно даремна» (Редьярд Кіплінг).

Ми усі працюємо на якість. Упевнені у тому, що ніщо так не налагоджує дієве партнерство, як спільна діяльність.

22 лютого 2023 року ВГО «Асоціація працівників дошкільної освіти» підписано проєкт з ЮНІСЕФ: «Забезпечення безперервності навчання та розвитку дітей дошкільного віку в умовах кризи в Україні».

Проєкт реалізує ВГО «Асоціація працівників дошкільної освіти» за підтримки Міністерства освіти і науки України, Українського інституту розвитку освіти, голів відокремлених підрозділів Асоціації.

Мета проєкту: збільшення кількості дітей, які мають доступ до формальної або неформальної освіти, включаючи ранній розвиток; підтримка отримання дітьми дошкільного віку  освіти (навчання) в умовах війни через розвиток педагогів та надання консультацій батькам; сприяння наданню дошкільних послуг у змішаному форматі дітям, зокрема у районах, де закриті дошкільні заклади, а також мобілізації батьків, інформуванню та навчанню з метою забезпечення безперервності розвитку, навчання дітей вдома.

Для батьків дітей, що будуть відвідувати очні зустрічі, педагогами закладу було розроблено пам’ятку-інформацію, яка містить в собі всю необхідну інформацію

.  

4 травня в Заклад дошкільної освіти № 100 “Гармонія” Запорізької міської ради розпочалась справжня підготовка дітей до школи.
Мета даного проєкту – сприяти набуттю компетентностей дітьми старшого дошкільного віку відповідно до вимог державного стандарту дошкільної освіти (Базового компонента дошкільної освіти) перед вступом до школи, педагогічна підтримка батьків.
Очні зустрічі проводитимуться з дітьми, які здобувають освіту дистанційно. Під час зустрічей педагогами Альона Супрун та Дарина Кравченко будуть організовані різні види діяльності за освітніми напрямами, визначеними у державному стандарті дошкільної освіти, які сприяють розвитку компетентностей, базових якостей особистості та збагачують досвід дитини.
Усі зустрічі будуть спрямовані на розвиток кожної дитини з урахуванням їх індивідуальних особливостей. Будемо раді партнерській взаємодії з родинами у питаннях організації освітнього процесу та участі у спільній діяльності.
На зображенні може бути: 8 людей На зображенні може бути: 8 людей На зображенні може бути: 4 людини, люди навчаються та текст
10 травня пройшла зустріч з дітьми під темою “Квіти весни”. Під час зустрічі діти згадали назви весняних квітів, розвивали взаємодію півкуль за допомогою кінезіологічної вправи “Квітка-свічка”. Ця вправа не тільки допомагає сформувати нові нейронні зв’язки в мозку, а й розвиває мовленнєве дихання, що так необхідне для красивої вимови дітей. За допомогою інтерактивної дошки та цеглинок LEGO діти рахували квіти, та вчилися співвідносити число з цифрою. Розвивати навичку порівнювати множини між собою та визначати де більше-менше допомогла дітям дидактична гра “Де більше?”. Асоціативне мислення у сучасному світі відіграє чи не найголовнішу роль, а розвивати його потрібно вже з дитинства, саме це завдання педагоги закладу поставили перед собою при розробці гри “На яку геометричну фігуру схоже”; діти отримували картки із зображенням предмета побуту та кілька геометричних фігур поруч, а дітям необхідно було за допомогою прищіпки визначити на яку фігуру схоже. Важливо також зберегти рухливий режим дітей, тож педагоги провели з дітьми рухливу гру “Знайди квітку”, яка не тільки є засобом зняття напруги у дітей, а й закріплює навички логіко-математичного розвитку.
Цікавим закінченням зустрічі стало перегляд відеомультфільму з Псом Патроном “Агент під прикриттям”, під час якого діти закріпляють знання з мінної безпеки, та правила поведінки з незнайомими предметами.