Корекційно-розвиткова та реабілітаційна діяльність

Про затвердження Порядку надання інвалідам та дітям-інвалідам реабілітаційних послуг

Про організацію освітнього процесу дітей з особливими освітніми потребами у 2023/2024 навчальному році

“Про методичні рекомендації “Безпечне освітнє середовище: Надання індивідуальної підтримки учням з особливими освітніми потребами під час підготовки до реагування на надзвичайні ситуації”

Про затвердження Примірного положення про команду психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами в закладі загальної середньої та дошкільної освіти

Про затвердження Порядку та умов надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами

ПРИМІРНЕ ПОЛОЖЕННЯ про команду психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами в закладі дошкільної освіти (ясла-садок №100 “Гармонія” Запорізької міської ради

Фотоальбом корекційно-розвиткової та реабілітаційної діяльності

Корекційні педагоги ЗДО №100 ЗМР

           

Сандецька Анна Андріївна

реабілітолог

Функції: надання корекційно-розвиткових послуг дитині з ООП, згідно ІПР, моніторинг досягнень у відповідній сфері розвитку дитини, згідно ІПР; надання рекомендацій педагогічним працівникам щодо особливостей організації освітнього процесу, реалізації корекційно-розвиткових цілей в процесі навчання, технології для досягнення кінцевих цілей навчання, визначених в ІПР та застосування адаптацій (модифікацій); консультативна робота з батьками дитини з ООП.

 

 

                           

 

Кравченко Дар’я Геннадієвна 

вихователь інклюзивної групи

Функції:надання корекційно-розвиткових послуг дитині з ООП, згідно ІПР, моніторинг досягнень у відповідній сфері розвитку дитини, згідно ІПР;надання рекомендацій педагогічним працівникам щодо особливостей організації освітнього процесу, реалізації корекційно-розвиткових цілей в процесі навчання, технології для досягнення кінцевих цілей навчання, визначених в ІПР та застосування адаптацій (модифікацій);консультативна робота з батьками дитини з ООП.

 

 

         

Шевергіна Марія Вікторівна   

практичний психолог

Функції: вивчення та моніторинг психічного розвитку дитини з ООП, психологічний супровід дитини з ООП, надання корекційно-розвиткових послуг дитині з ООП згідно з ІПР, надання рекомендацій, консультацій та методичної допомоги педагогічним працівникам закладу освіти у роботі з дитиною з ООП, консультативна робота з батьками дитини з ООП; просвітницька робота щодо формування психологічної готовності в учасників освітнього процесу до взаємодії в інклюзивному середовищі.

 

 

Красилець Ганна Анатолієвна

вчитель  – логопед

Функції: надання корекційно-розвиткових послуг дитині з ООП, згідно ІПР; моніторинг досягнень у відповідній сфері розвитку дитини, згідно ІПР; надання рекомендацій педагогічним працівникам щодо особливостей організації освітнього процесу, реалізації корекційно-розвиткових цілей в процесі навчання, технології для досягнення кінцевих цілей навчання, визначених в ІПР та застосування адаптацій (модифікацій.