23.10.18

Серед педагогів закладу пройшов коучинг “Теоретико-методологічні засади становлення і розвитку дошкільної лінгводидактики. Завдання, зміст, засоби, форми, методи та прийоми навчання рідної мови”.

Основною метою коучингу було: озброєння педагогів теоретичними знаннями щодо використання методів та прийомів мнемотехніки; навчання рідної мови та формування комунікативно-мовленевої компетентності дошкільників, розвитку діалогічного мовлення та виховання мовленевої культури відповідно до державного стандарту Базового компоненту дошкільної освіти.

Реалізація мети здійснювалась шляхом розкриття наступних питань:

1.Методологічні засади лінгводидактики. Завдання дошкільної лінгводидактики як наукової дисципліни у фаховій підготовці педагогів в ЗДО.

2.Закономірності та принципи розвитку мовлення і навчання дітей рідної мови.

3.Зміст і завдання роботи з розвитку мовлення. Базовий компонент дошкільної освіти та варіантні програми розвитку мовлення дітей.

4.Мовлення вихователя як засіб розвитку мовлення дітей, вимоги до нього.

5.Методи, прийоми та засоби розвитку, навчання дітей рідної мови в контексті з Базовим компонентом дошкільної освіти.

В коучінгу взяли участь вихователь-методист, практичний психолог, вчитель-логопед, вихователі груп.

 

 

 

 

 

Читайте також:

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *