Умови доступності для навчання осіб з особливими освітніми потребами

Для дітей з особливими освітніми потребами (далі ООП) в закладі дошкільної освіти №100 “Гармонія” існує відповідне середовище, є в наявності пандус, поручні, двірні пройоми ширше ніж звичайні.

Меблі для дітей мають можливість змінювати свій зріст відповідно дитині.

Для задоволення потреб дітей з порушенням опорно – рухового апарату Запорізькою міською радою виділені кошти на придбання гусеничного сходопідйомника PT-UNI 130. Саме такий підйомник полегшує роботу асистентів вихователів у пересуванні дітей на ІІ поверх будівлі, де проводяться корекційно-розвиткові заняття вузькими спеціалістами: вчителем – логопедом, практичним психологом. вчителем дефектологом, реабілітологом.

З метою профілактики плоскостопості та занять лікувальною фізкультурою для дітей з порушенням опорно-рухового апарату заклад придбав сучасну спортивну систему для занять лікувальною фізичною культурою.

Модульна наборна система призначена для вирішення великої кількості завдань з оздоровчо – фізкультурної роботи. Завдяки своїй компактності, яскравому вигляду, можливості поєднувати елементи і регулювати рівні складності вона є універсальним інструментом у роботі інструктора з фізкультури.

Дана система дозволяє створювати лабіринти та доріжки будь – якого рівня складності, залежно від поставленої мети та особливостей розвитку дітей.

Педагогами закладу розроблено та впроваджено систему альтернативної комунікації в роботі з дітьми з ООП в рамках проекту «Стіни, які говорять» («TalkingWalls»).

Так, для дітей з порушенням мовлення у кожній віковій групі створено відповідний ресурсний простір, який включає в себе слідуючи елементи системи альтернативної комунікації: розклад, меню, екран настрою, вибір діяльності, ранкові зустрічі, правила групи, стіна творчості, дошки для сенсорного розвантаження (бізіборди); що сприяє активному включенню в освітній процес дітей з ООП та нейротипових дітей, полегшує процес адаптації та соціалізації.