Коучинг-сесія «Формування комунікативно-мовленнєвої компетентності дошкільників зокрема у дітей з особливими освітніми потребами, засобами візуалізації «Стіни, які говорять»
Впровадження інклюзії в освітній простір сучасного ЗДО – є важливою умовою задля успішної соціалізації та адаптації дітей з особливими освітніми потребами. Важливим елементом створення універсального дизайну в закладі є візуалізація середовища, яка забезпечує візуальну безбар’єрність: доступна інформація для сприйняття, яка буде зрозумілою, легкодоступною та легкозасвоюваною. Доцільність використання візуалізації інформації зумовлена необхідністю врахування мовленнєвих особливостей здобувачів освіти, , а також потребою в компактному поданні навчального матеріалу у вигляді, найбільш зручному для його сприйняття, розуміння, засвоєння і запам’ятовування. Впроваджена система візуалізації знайшла відображення в дидактичному навчально-практичному посібнику з формування комунікативно-мовленнєвої компетентності дошкільників зокрема у дітей з особливими освітніми потребами, засобами візуалізації «Стіни, які говорять» (автори – укладачі: Юлія ФІЛІЧКІНА, учитель-логопед ЗДО №100, Юлія СОЛОВ’ЯН, вихователь-методист ЗДО №100). Формування теоретичних та практичних аспектів роботи з данним посібником відбулось під час проведення коучинг-сесії. Автори посібника детально окреслили відповідні завдання та напрямки роботи. Вагомим наробком є розроблене орієнтовне перспективне планування за відповідними трендами під час роботи з комунікаційною дошкою, в якому відображено всі тематичні заходи, святкові події, які сплановано на рік.
Завдяки розробленому посібнику педагоги закладу матимуть змогу в повному обсязі використовувати методи альтернативної комунікації задля підвищення активної мовленнєвої діяльності дітей не тільки на заняттях, а й на протязі всього тдня.
Останні коментарі