Коучинг-сесія «Формування комунікативно-мовленнєвої компетентності дошкільників зокрема у дітей з особливими освітніми потребами, засобами візуалізації «Стіни, які говорять»

Впровадження інклюзії в освітній простір сучасного ЗДО – є важливою умовою задля успішної соціалізації та адаптації дітей з особливими освітніми потребами.  Важливим елементом створення універсального дизайну в закладі є  візуалізація середовища, яка забезпечує  візуальну безбар’єрність:  доступна інформація для сприйняття,  яка буде зрозумілою, легкодоступною та легкозасвоюваною. Доцільність використання візуалізації  інформації зумовлена необхідністю врахування мовленнєвих особливостей здобувачів освіти,  , а також потребою в компактному поданні навчального  матеріалу у вигляді, найбільш зручному для його сприйняття, розуміння, засвоєння і запам’ятовування.  Впроваджена система візуалізації  знайшла відображення в дидактичному навчально-практичному посібнику з формування комунікативно-мовленнєвої компетентності дошкільників зокрема у дітей з особливими освітніми потребами, засобами візуалізації «Стіни, які говорять» (автори – укладачі:  Юлія ФІЛІЧКІНА, учитель-логопед ЗДО №100, Юлія СОЛОВ’ЯН, вихователь-методист ЗДО №100). Формування теоретичних та практичних аспектів роботи з данним посібником відбулось під час проведення коучинг-сесії. Автори посібника детально окреслили відповідні завдання та напрямки роботи. Вагомим наробком є розроблене орієнтовне перспективне планування за відповідними трендами під час роботи з комунікаційною дошкою, в якому відображено всі тематичні заходи, святкові події, які сплановано на рік.

Завдяки розробленому посібнику педагоги закладу матимуть змогу в повному обсязі використовувати методи альтернативної комунікації задля підвищення активної мовленнєвої діяльності дітей не тільки на заняттях, а й на  протязі всього тдня.

 

Читайте також:

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *