Законодавча база

  • Рекомендації МОН  щодо облаштування безпечного простору в укриттях для закладів освіти «Моя фортеця»

https://fortetsia.gov.ua/documents/02010923.pdf

  • Рекомендації МОН «Безпечне освітнє середовище»

https://mon.gov.ua/static-objects/mon/sites/1/inkluzyvne-navchannya/2023/08/04/Lyst.MON-1.11479-23.vid.03.08.2023-1.pdf

  • Рекомендації МОН «Про організацію освітнього процесу осіб з особливими потребами у 2024/2025 навчальному році»

https://mon.gov.ua/npa/pro-orhanizatsiiu-osvitnoho-protsesu-osib-z-osoblyvymy-osvitnimy-potrebamy-u-20242025-navchalnomu-rotsi

  • Методичні рекомендації «Оцінювання навчальних досягнень учнів з ООП»

https://mon.gov.ua/static-objects/mon/sites/1/inkluzyvne-navchannya/2024/07/29/Otsinyuvannya.navch.dosyahn.uchniv.z.OOP-metodrekomendatsiyi-2024.pdf

  • Рекомендації МОН від 05.06.2024 №1/9979-24»Про підготовку закладів освіти до нового навчального року та проходження осінньо-зимового періоду 2024/2025 року»

https://mon.gov.ua/npa/pro-pidhotovku-zakladiv-osvity-do-novoho-navchalnoho-roku-ta-prokhodzhennia-osinno-zymovoho-periodu-20242025-roku

http://щодо_орган_зац_освітнього_процесу_осіб_з_особливими_освітніми_потребами.pdf

https://mon.gov.ua/npa/shodo-nadannya-rozyasnen-pro-komplektuvannya-specialnih-grup-u-zakladah-doshkilnoyi-osviti

http://Закон України від 05.06.2014 року № 1324-18 «Про внесення змін до деяких законів України про освіту щодо організації інклюзивного навчання» Наказ МОН від 02.04.2015 р.

“Про порядок комплектування інклюзивних груп у ЗДО”

http://ru.osvita.ua/legislation/doshkilna-osvita/48151/

https://mon.gov.ua/ua/npa/pro-zatverdzhennya-primirnogo-polozhennya-pro-komandu-psihologo-pedagogichnogo-suprovodu-ditini-z-osoblivimi-osvitnimi-potrebami-v-zakladi-zagalnoyi-sere

  • Про затвердження Порядку та умов надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам нанадання державної підтримки особам з особливими освітніми потебами

https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/88-2017-%D0%BF

Лист МОН України від 12.10.2015 № 1/9-487 «Щодо організації діяльності інклюзивних груп у дошкільних навчальних закладах»

Відповідальність батьків щодо навчання дитини з особливими освітніми потребами