Засідання підсумкової педагогічної ради «Аналіз якості та результативності роботи колективу дошкільного навчального закладу у 2021-2022 навчальному році»
Сьогодні педагоги нашого закладу проаналізували стан освітньої роботи під час засідання педагогічної ради. Було проаналізовано моніторинг досягнення вихованців за освітніми напрямами Базового компоненту дошкільної освіти (період вересень 2021 – лютий 2022), гурткову роботу, роботу команди психолого-педагогічного супроводу дітей з ООП. Черга дена педради розпочалась з важливого питання: Трудові відносини під час воєнного стану, закінчення навчального 2021-2022 року. Директором закладу Наталєю Володимирівною було вкотре прокоментовано ситуацію та вимоги до роботи педагогів в рамках ситуації ,яка склалася наразі. Попри те, що освітній процес було призупинено з причини введення воєнного стану 24.02.2022 р, результати роботи закладу визначені такими, які відповідають високому рівню. За неповний навчальний рік було узагальнено два передових педагогічних досвіда роботи, а саме: «Сучасний заклад дошкільної освіти – крок до безбар’єрності». (Автор-укладач: Наталя КАНЦЕДАЛ, директор, науковий керівник кандидат педагогічних наук, доцент кафедри дошкільної освіти Комунального закладу «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» Запорізької обласної ради Людмила ШУЛЬГА).Досвід подано на ХІІІ Міжнародну виставку «Сучасні заклади освіти» з тематичної номінації «Сучасний заклад освіти – територія збереження та зміцнення здоров’я»; та передовий педагогічний досвід роботи «Візуалізація, як альтернативний метод комунікації» (Автор-укладач: Юлія ФІЛІЧКІНА, вчитель-логопед; науковий керівник: кандидат педагогічних наук, доцент кафедри дошкільної освіти Комунального закладу «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» Запорізької обласної ради Людмила ШУЛЬГА). Вищезазначені досвіди роботи відобразили інноваційну діяльність закладу протягом 5 років, та окреслили перспективу розвитку подальшої освітньої діяльності. Важливим здобутком в методичну скарбничку стало узагальнення дидактичного навчально-практичний посібника з формування комунікативно-мовленнєвої компетентності дошкільників зокрема у дітей з особливими освітніми потребами, засобами візуалізації «Стіни, які говорять» (автори – укладачі: вчитель-логопед Юлія Філічкіна, вихователь-методист: Юлія Солов’ян; схвалено науково-методичною радою КЗ «ЗОІППО» ЗОР, протокол № 2 від 24.02.2022р.) Також педагоги розпочали роботу над проєктом “Дітям про Україну”, який визначає сучасність та реалії сьогодення. Значущим результатом педагогічної діяльності є атестація педагогічних працівників. Протягом навчального року, наші педагоги успішно та результативно пройшли атестацію, кваліфікаційний рівень педагогічного складу поповнився щє одним педагогічним званням та кваліфікаційною категорією, що стало певним мотивуючим фактором для молодих педагогів. Сестрою медичною старшою було проаналізовано фізкультурно-оздоровчу роботу з вихованцями, враховано певну динаміку та резерви в роботі. Педагогічним колективом було окреслено пріоритетні завдання на 2022-2023 н.р., з урахуванням визначених резервів за підсумками 2021-2022 н.р., та педагогічних здобутків, які будуть обов’язково проваджуватись та апробовуватись в наступному навчальному році.
Останні коментарі