Становлення творчої та креативної особистості – важливе завдання сьогодення. Реалізувати творчий потенціал дитини дошкільного віку, втілювати її незвичайні фантазії, вчити здійснювати вибір, формувати креативне мислення, бути винахідливим, мати творчу уяву – головний напрям сучасного дошкільного закладу.Вирішення данного питання змістовно відображено у досвіді роботи ДНЗ №100,“Розвиток творчих здібностей дітей засобами художньо-продуктивної діяльності”, який представлено на ХІІ Міжнародній виставці «Сучасні заклади освіти 2021» в м. Київ. Завдяки узагальненому досвіду роботи (автор: вихователь-методист Солов’ян Ю.Л.) в закладі творчий потенціал стає не уявною, а реальною, прогнозованою цінністю, який реалізується під час організованої гурткової роботи за власними парціальними програмами. Використання різномаїття нетрадиційних технік та матеріалів в повному обсязі задовольняє творчі потреби дітей як загального розвитку так і дітей з особливими освітніми потребами.
Відповідна презентація та реалізація основних завдань досвіду роботи обговорювались під час зйомки сюжету для чергового випуску телепередачі ТОП 10 на каналі Z
Останні коментарі